DaDa Ride for Value

14-10-2024

DaDa Ride for ValueStichting DaDa gaat een nieuw evenement organiseren om geld op te halen voor een goed doel bij Franciscus : de DaDa Ride for Value. Op zaterdag 14 december springen we met veel sportievelingen op 50 fietsen. Dit evenement wordt samen met Franciscus georganiseerd op een unieke locatie - de ziekenhuislocatie Franciscus Vlietland te Schiedam.

De opbrengst van deze eerste DaDa Ride for Value gaat naar het sponsorproject Familiedaktuin, die gerealiseerd wordt in het nieuw te bouwen Vrouw Kind Centrum op locatie Franciscus Gasthuis in Rotterdam. Dit groene dak biedt een rustgevende omgeving voor families en draagt bij aan het welzijn van onze jongste patiënten.

Hoe mooi kan het zijn als er gezamenlijk een warme en uitnodigende plek gerealiseerd kan worden voor kinderen en hun families binnen het Franciscus Vrouw Kind Centrum.

Wil jij je inzetten voor een betere kinderzorg?

Dat kun je doen door een fiets te sponsoren voor € 250,-- per fiets waar je maximaal met 4 personen gebruik van kan maken. Dit bedrag is inclusief koffie/thee, lunchpakket, water en andere drankjes tijdens het evenement en één parkeerkaart per team.

Vraag daarnaast je omgeving om jou te supporten en probeer naast je inschrijfgeld nog extra geld bijeen te brengen. Dit kan via de speciale crowdfundingspagina voor de DaDa Ride for Value.

Er is overigens geen limiet, dus haal veel geld op en wordt de eerste DaDa Ride for Value Champion.

Je kan natuurlijk ook doneren zonder te fietsen omdat je je betrokken voelt en graag wil zorgen dat die familie daktuin er daadwerkelijk komt. Daardoor help je ook mee aan de realisatie van een betere kinderzorg te kunnen.

Doe je mee? Meld je team(s) dan aan via de speciale website https://www.voordada.nl/project/dada-ride-for-value-14-december-2024