DaDa Onbeperkt op Weg 31 augustus 2024

04-09-2024

DaDa Onbeperkt op Weg 31 augustus 2024Zaterdag 31 augustus was het weer zover! De zesde editie van Onbeperkt op Weg.

Ook dit jaar waren wij weer te gast op het terrein van Houthandel Alblas waar wij samen met vele vrijwilligers, bestuurders van mooie en bijzondere voertuigen en heel veel blije kinderen een prachtige dag hebben beleefd.

De hulp en bijdrage van alle vrijwilligers en ondersteunende bedrijven zijn van onschatbare waarde geweest en hebben ervoor gezorgd dat deze dag vol vreugde, plezier en mooie herinneringen tot stand kon komen. De glimlach op de gezichten van de kinderen was het grootste bewijs van het succes van dit evenement, overigens geldt dit, denken wij, ook voor alle vrijwilligers.

Deze dag is vastgelegd door onze DaDa-Fotograaf, Awé Krijger en DaDa-Videograaf Stephan Sijsling van Photo Video Boutique. Hierbij alvast de link naar alle foto’s: https://www.stichting-dada.nl/galerij/onbeperkt-op-weg-31-augustus-2024/

We zijn ontzettend dankbaar voor de samenwerking en hopen in de toekomst opnieuw op jullie steun te mogen rekenen.

Onze bijzondere dank gaat dan ook uit naar: Houthandel Alblas, Polvo B.V., LKQ Fource, Bosch Car Service, Gemeente Zuidplas, Snackbar de Krim, Stichting Wheels4freedom, Boothville, Holland Car Company, Van der Wal B.V. Berkenwoude, Verhuubedrijf Zuid-Holland, Van Leeuwen Technische Ondersteuning, VVE Gouwe Park, Van der Hoeven International, Complex E-Techniek, Photo Video Boutique, Mail-Succes, Fruit op je Werk, EHBO Zuidplas, DJ Livin' Jukebox en Awé Krijger.